Garanția

În activitatea noastră respectăm cu strictețe cerințele Legii Republicii Moldova "Cu privire la protecția drepturilor consumatorilor". Garanția producătorului sau garanția propriului centru de service se aplică la toate produsele noastre. Perioada de garanție depinde de politica de service a producătorului și este indicată pe talonul de garanție, precum și pe pagina fiecărui produs de pe site-ul nostru. Talonul de garanție prezintă confirmarea că cumpăratura dvs. este sub garanție. 

Păstrați documentele pe toată durata serviciului de garanție.

În caz dacă, bunul procurat în magazinul nostru s-a stricat, vă rugăm să nu vă supărați și să nu ne certați. Noi nu suntem producatorii acestor bunuri, noi doar le vindem. Oricare producător, chiar și cel mai renumit, din păcate, dar se întîmplă să admită un mic procent de brac. Dar, anume producătorul pe care l-ați ales și nu vânzătorul crează calitatea produsului. Relațiile noastre cu clienții sunt construite în conformitate cu legea Republicii Moldova "Cu privire la protecția drepturilor consumatorilor" și cu principiile loialității față de clienți. Produsele achiziționate de la noi, ale căror defecțiuni au fost cauzate de vina producătorului și care nu au legătură cu încălcarea normelor de funcționare stabilite, sunt reparate în centrul de service specificat în talonul de garanție.


Pregătirea mărfurilor pentru deservirea în garanție.

Pentru produsele în care sunt programe, date electronice, vă rugăm să faceți următoarele:

  • Din memoria dispozitivului, salvați toate informațiile importante (contacte, fotografii, videoclipuri etc.) pe un alt mediu.
  • Opriți parolele setate, tastele grafice etc., efectuați o resetare completă.
  • Scoateți cartelele SIM și cardurile de memorie.
  • Pentru produsele Apple, asigurați-vă că dezactivați funcția "Find My iPhone".


Pentru bunurile care necesită montare (de exemplu, condiționer, încălzitor de apă, etc.).

Citiți documentația operațională însoțitoare pentru produs care necesită montare, cu caracteristicile specificate de punere în funcțiune, utilizare și întreținere. Unele produse necesită solicitarea obligatorie a unui specialist în centre de service pentru instalarea și service-ul în garanție a mărfurilor. Aveți grijă, deoarece încălcarea regulilor de punere în funcțiune, utilizare și întreținere poate fi un motiv de refuz al service-ului în garanție pentru produsul dvs. Serviciul de garanție al acestor bunuri se efectuează la locul de funcționare prin contactarea telefonică a unui centru de service autorizat. Contactați centrele de service enumerate în talonul de garanție al produsului.


CELE MAI FRECVENTE ÎNTREBĂRI: 


1. CE SA FAC DACA PRODUSUL NU MI-A CONVENIT DUPĂ FORMA, CULOARE SAU MĂRIME SI ALTE MOTIVE?

În termen de 14 zile de la data procurării mărfii - bunul, care nu a fost folosit, este pastrată integritatea lui, imaginea de vînzare și proprietățile consumatorului sunt păstrate, la fel nu se află în lista mărfurilor care nu pot fi supuse schimbului sau returnării puteți să:

  • schimbați pe unul similar, fără a recalcula costul;
  • schimbați pe oricare altul, cu recalcularea corespunzătoare a costului;
  • returnați și primiți banii plătiți pentru acest bun.

Cum să evaluați integritatea bunului returnat?

  • În condiții de bună iluminare, fără folosirea cărorva substanțe speciale, produsul nu trebuie să aibă semne vizibile de utilizarea lui, sub formă de mici zgârieturi, boțituri sau fisuri.
  • Cel mai simplu mod de a evalua bunul, este dacă răspunzi la întrebarea: „Aș cumpăra eu acest produs în așa stare, ca unul nou?”


2. Nu toate produsele pot fi returnate. ESTE ADEVĂRAT?

Din păcate - este adevărat. Puteți să vă familiarizați cu lista produselor care nu fac obiectul schimbului (retur) - aceasta este stabilită prin Legea Nr. 187 din 07/22/2016 privind introducerea modificărilor și completărilor la Legea privind protecția drepturilor consumatorilor nr. 105-XV din 13 martie 2003:

LISTA produselor nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi înlocuite cu un produs similar.

    1. Articole de bijuterie (articole din metale preţioase, cu pietre scumpe, din metale preţioase şi montate cu pietre semipreţioase şi sintetice, pietre preţioase şlefuite). 

    2. Confecţii şi articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie). 

    3. Articole de igienă individuală (periuţe de dinţi, piepteni, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras manuale sau electrice şi alte articole destinate îngrijirii corpului). 

    4. Articole de parfumerie şi cosmetică. 

    5. Mărfuri textile (ţesături din bumbac şi tip bumbac, in şi tip in, lînă şi tip lînă, mătase şi tip mătase, panglici, bandă de bordură etc.). 

    6. Cabluri (conducte electrice, cabluri, şnururi). 

    7. Materiale de construcţie şi de finisare, alte mărfuri comercializate la metraj (linoleum, peliculă, mochetă etc.). 

    8. Produse şi materiale din mase polimerice ce au contact cu produsele alimentare, inclusiv cele jetabile (veselă şi accesorii pentru servitul mesei şi bucătărie), ambalaje, articole pentru păstrarea şi transportarea alimentelor (canistre, bidoane, butelii, butoaie). 

    9. Produse chimice de uz casnic, pesticide şi preparate agrochimice. 

    10. Mobilă de menire socială (garnituri şi seturi). 

    11. Autoturisme şi articole moto-velo, remorci şi agregate, mijloace mobile pentru mica mecanizare a lucrărilor agricole, nave pentru plimbări şi alte mijloace de transport naval de menire socială. 

    12. Mărfuri tehnice complexe de uz casnic pentru care sînt stabilite termene de garanţie (aparate electrocasnice, aparate radioelectronice, aparate de calcul şi multiplicare, articole foto-chino, aparate de telefon (fixe şi mobile) şi de faximil, instrumente muzicale electrice, echipamente şi utilaje ce funcţionează cu gaze şi dispozitivele acestora). 

    13. Articole pentru profilaxia şi tratamentul unor boli în condiţii de domiciliu (articole pentru ocrotirea sănătăţii publice şi pentru igienă din metal, cauciuc, textile şi alte materiale, instrumente, dispozitive şi aparate medicale, remedii pentru igiena cavităţii bucale, lentile pentru ochelari, articole pentru îngrijirea copiilor, preparate farmaceutice).

    14. Jucării.


3. CARE ESTE PERIOADA DE GARANȚIE A BUNULUI MEU?

Perioada de garanție pentru bunuri se începe de la data vânzării lui. Acesta este, de obicei, scris în talonul de garanție.


4. CE SĂ FAC DACĂ PRODUSUL S-A DETERIORAT ÎN TIMPUL PERIOADEI DE GARANȚIE?

Dacă în perioada de garanție, depestați un defect în produsul pe care l-ați cumpărat, aveți dreptul ca el să fie gratuit  înlătural, în termen de 14 zile de la data transmiterii lui la reparație sau o altă perioadă convenită de părți. Defectul care nu este înlăturat în termen de 14 zile sau alt termen convenit de părți este recunoscută ca un defect semnificativ. În acest caz, aveți dreptul de a alege una din opțiunile:

  • Să schimbați produsul cu defect  pe același produs bun sau cu orice alt produs al vânzătorului, pe care îl deține;
  • Să returnați bunurile și banii platiți pentru el.

Vă rugăm să atrageți atenția, că centrul de service poate să refuze repararea gratuită (în garanție) în următoarele cazuri:

  • produsul are deteriorări mecanice sau alte defecțiuni apărute în timpul funcționării lui;
  • sigiliile de garanție sunt rupte;
  • au fost încălcate regulile de utilizare indicate în "Instrucțiunile de utilizare";
  • talonul de garanție lipsește sau a fost îndeplinit incorect;
  • numărul serial și / sau IMEI a fost modificat, șters sau nu poate fi instalat;
  • a avut loc deschiderea neautorizată, repararea, modificările în proiectarea componentelor și a pieselor.

Producătorul este scutit de garanție în următoarele cazuri:

  • uzură normală;
  • defecțiuni mecanice sau de altă natură a produsului aparute în timpul exploatării lui (inclusiv ca urmare a calamităților naturale, încălcării condițiilor de păstrare, încălcării regimului de temperatura etc.);
  • daunele cauzate de conexiunea necorespunzătoare la rețea, precum și daunele  rezultate din abaterea critică a tensiunii în rețea;
  • daunele rezultate din utilizarea mărfurilor în alte scopuri decât cele prevăzute sau cu încălcarea "Instrucțiunilor de utilizare".


5. CENTRUL DE SERVICE  AUTORIZAT A EMIS UN ACT PRIVIND IMPOSIBILITATEA REPARARII MĂRFURILOR. CE SA FAC CU EL?

Dacă un centru de service autorizat v-a emis un act privind imposibilitatea reparării mărfurilor, atunci ne contactați în magazinul nostru prin intermediul oricărui canal de comunicare (telefon, mesagerie, e-mail). Atunci când vă adresați împreună cu actul despre imposibilitatea de a repara mărfurile, vă rugăm să prezentați:

  • tot complectul al bunul procurat (în cazul în care centrul de service v-a returnat bunurile. Dacă bunul a rămas în centrul de service, acest lucru trebuie neapărat să fie indicat în act);
  • talon de garanție.